هیست

هیس~ایست

هیست

هیس~ایست

هیست

باید سکوت کرد و صدای تو را شنید

لطفا آزادانه نظر بدهید.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

محدوده ی امن

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ق.ظ

-سلام

- سلام علیکم. بفرمایید

-آقای میرصالحیان تشریف دارند؟

-خودم هستم. بفرمایید.

-آقای میرصالحیان ، از موسسه اعتباری دنیا تماس میگیرم. شما در قرعه کشی موسسه ما برنده شدید...

- معذرت میخوام، چی برنده شدم؟

- یک قبضه کلت کمری

-بله؟

- عرض کردم یک قب...

-بله فهمیدم. این چه نوع جایزه ایه؟ مگه حمل سلاح آزاد شده؟

-راستش نه. اما ما تونستیم به صورت قاچاقی چند قبضه سلاح خریداری کنیم چون احساس می کردیم می تونه هدیه ی مفید و ارزشمندی باشه

- یه کلت چه فایده ای داره؟

- اختیار دارید آقا. الان همه باید مواظب جونشون باشن. دنیا ناامن شده آقا.

- ولی اصلا من طرز استفاده شو بلد نیستم. من تا حالا کلت دستم نگرفتم.

- خب معلومه. چون تا حالا احساس نا امنی نکردید. محموله براتون ارسال میشه. فقط قبلش باید به یک سوال بنده جواب بدید.

- تا حالا امنیت داشتم. ولی انگار قراره از حالا به بعد نباشه. سوالتونو بپرسید.

- دوست دارید چه کسایی رو با این کلت بکشید؟ هفت نفر رو نام ببرید...

- هفت نفر ؟ چرا هفت؟

- چون هفت عدد مقدسیه.

- مگه کار من مقدسه؟

- البته آقا. شما می کشید برای رفع نا امنی...

- شما از کجا می دونید من فقط همین استفاده رو ازش می کنم؟

- خودتون گفتین امنیت طلبید.

- من اینو نگفتم...ولی، آره، یه جورایی درسته.

- خب هفت نفر رو نام ببرید.

- من باید فکر کنم، الان تجربه ای از نا امنی ندارم.

- پس ما منتظریم. به محض این که اسامی رو به بنده بفرمایید، ما کلت رو براتون ارسال میکنیم. من پشت خط منتظرم...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
محمدصادق میرصالحیان

نظرات  (۳)

O_o

حس میکنم خیلی سنگین بود مطلب ...

اللهم صل علی محمد و آل محمد

قشنگ بود ولی مضمونش رو نفهمیدم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی